lunes, 8 de agosto de 2011

Visita a "Bunhill Fields Burial Ground" i "Highgate Cemetery": allà on viuen els morts.

El primer dia que vaig agafar el bus va ser per a anar de la feina a la residència. Sorprenentment la parada del bus més propera a casa em va deixar just al costat d'un cementiri: Bunhill Fields Burial Ground. Tot content hi vaig entrar i vaig descobrir que allà hi descansa William Blake i William Dafoe entre molts altres honorables cadàvers. Què gran! amb el que a mi m'agraden els cementiris! La tomba de William Blake no té res d'especial, però la gent hi deixa poesies, cigarrets, monedes i altres andròmines. Per això mola. També mola perquè és la tomba de William Blake, clar.

El següent cementiri que he visitat ha estat el de Highagate Cemetery. Brutal, brutal indret. De moment és dels llocs que m'han molat més de Londres. Literalment és pot dir que es una selva, un bosc, els arbres i les flors creixent salvatges i sembla que les tombes també creixin entre la natura. Molt recomanable. A més si entens be l'anglès, el guia t'explica histories sòrdides i increïbles (suposo) del que allà ha passat.

No m'enrotllo més. Si teniu preguntes, voleu fer comentaris, o insultar, ja sabeu, això és un bloc serveix per a aquestes coses a part de fer-me les meves palles mentals.

Tomba de Tom Sayers, el més gran boxejador del 1800

És xula però fa por

El bosc salvatge

Les arrels estimen a les tombes

La tomba del britanic que va portar animals exòtics a la GB


Els arbres també estimen les tombes

Va morir massa jove...però el seu vestit era molt mono

Continua somrient, clar que si!

En William té molts admiradors


1 comentario:

Miguel Ángel Cerezal Fernández dijo...

Bona entrada, i genials peus de foto!